Doritos, Yeni Ürünüyle Ünlü İsimleri Bir Araya Getirdi

Doritos, yeni ürünü Doritos Storm ile Türkiye’de ikonik üçgen formunu dönüştürerek ünlü isimlerle dikkat çekici bir reklam filmi hazırladı.
Doritos, yiyecek ve içecek pazarında dikkat çeken bir dönüşüm gerçekleştiriyor. 1960’lı yıllardan bu yana ikonikleşmiş üçgen formunu Türkiye’de ilk kez dönüştüren Doritos, yeni ürünü Doritos Storm ile atıştırmalık severlere farklı bir deneyim sunuyor.
Yeni ürün, Doritos’un ikonik üçgenini sararak tüketicilere sunuluyor. Aleyna Tilki, Mahmut Tuncer ve Teoman, Doritos Storm için tekrar bir araya geldi. Reklam filminde Aleyna Tilki ürünün şeklinden, Teoman çıtırtısından, Mahmut Tuncer ise lezzetinden bahsederek eğlenceli bir atmosfer yaratıyor.
Reklam filminde, üç sevilen karakter Doritos Storm’un kendine has şekli, yoğun baharatı ve benzersiz çıtırtısını izleyiciye aktarıyor. Genç ve dinamik bir enerjiye sahip olan Aleyna Tilki, karizmatik Teoman ve eğlenceli Mahmut Tuncer, yeni nesil ürünü keyifli bir şekilde tanıtıyor.
Doritos Storm, katmanlı yapısı sayesinde daha güçlü bir çıtırtı ve yoğun bir aroma sunarak atıştırmalık kategorisine yeni bir standart getiriyor. Bu yenilik, Doritos’un kimliğini oluşturan üçgen formunu yeniden yorumluyor.
PepsiCo Türkiye CMO’su Seren Çankırı, Doritos Storm’un markanın cesur ruhunu ileriye taşıyan bir dönüm noktası olduğunu belirtti. Çankırı, bu ürünle birlikte Doritos’un geleceğini yeniden tanımladıklarını ifade etti.
İlgili Haberler: Parma Sole’den Yılbaşına Özel ‘Capodanno’ Deneyimi · Mert Aslan, adL İstinyePark İzmir’de Yeni Yıl Koleksiyonunu…